Σάββατο 16 Απριλίου 2011

 


Ταχ. Διεύθυνση : Οδός Ρήγα Φερραίου
Δημοτική Κοινότητα Ανατολικού                                                         
Ταχ. Κώδικας : 573 00 Χαλάστρα                                               Ανατολικό 13-04-2011    
Δήμος Δέλτα Θεσσαλονίκης                                                           
Τηλ. : 2310-548365 και 2310-718771                                                               
Fax   : 2310-520440
Κιν.  : 6932-732171                                                  

Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ
  
     Μετά από μακροχρόνια δικαστική περιπέτεια ήρθε η δικαίωσή μου από το πενταμελές εφετείο Θεσσαλονίκης, με την πανηγυρική αθώωσή μου (ομόφωνη απόφαση δικαστηρίου και εισαγγελέα), από την κατηγορία της παράβασης του καθήκοντος.
Από την πρώτη στιγμή είχα δηλώσει ότι σέβομαι τις αποφάσεις της δικαιοσύνης και ότι η αλήθεια θα λάμψει, πράγμα που επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά στην χθεσινή δίκη. Κατορθώσαμε με γνώμονα πάντα τα συμφέροντα του Δήμου, να απαλλάξουμε τον πρώην Δήμο Χαλάστρας από απαιτήσεις ύψους περίπου 1,500,000 ευρώ (οριστική απόφαση Αρείου Πάγου) και ταυτόχρονα να αποδειχθεί ολόκληρη η σκευωρία σε βάρος μου.
Θέλω να ευχαριστήσω τους Νομικούς μου Συμβούλους Λάμπρο Μαργαρίτη και Ζακαλκά Δημήτρη, τον αντιδήμαρχο Δήμου Δέλτα κ. Τσιφλιτζή Χρυσόστομο, την οικογένειά μου και όλους αυτούς που μου συμπαραστάθηκαν και στάθηκαν στο πλευρό μου όλο αυτό το διάστημα. Στην περιπέτειά μου αυτή «μέτρησα» φίλους και ελπίζω η ακατάσχετη λασπολογία σε βάρος μου να σταματήσει άπαξ δια παντός. «Λυπάμαι» που χάλασα την γιορτή των επώνυμων και ανώνυμων λασπολόγων καθώς και αυτών που παραβρέθηκαν «αυθόρμητα και αθώα» στο δικαστήριο και ευελπιστώ ότι θα έχουν το πολιτικό ανάστημα να ζητήσουν συγγνώμη.

Με εκτίμηση
Ουζούνης Γ. Γρηγόρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου