Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Με Μπέο και Δαλούκα...
Ο Κούγιας δημοσιοποίησε «σκοτεινούς» διαλόγους του ποδοσφαίρου
Πάτρα
Τέλος στα κυκλώματα που επηρεάζουν τη διαιτησία και καθορίζουν αποτελέσματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο, θέλησε να βάλει ο Αλέξης Κούγιας, που παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στην Πάτρα, αποκαλύπτοντας το περιεχόμενο των επίμαχων κασετών που είχε στη διάθεσή του. Αναφορές στα ματς Μακάμπι - Ολυμπιακός και Αρης- ΠΑΟ, αλλά και στους Μπέο, Δαλούκα και Μαρινάκη.
«Επέλεξα τη σημερινή μέρα για να δώσω αυτή τη συνέντευξη Τύπου, διότι είναι η ευτυχέστερη της ζωής μου. Και σήμερα και κάθε χρόνο.  Σαν σήμερα γεννήθηκε ο γιος μου. Επέλεξα το ιστορικό αυτό μνημείο, το γήπεδο της Αγυιάς, γιατί ακόμα και σήμερα δεν γνωρίζω αν πρόκειται να αξιοποιηθεί. Ο λόγος που μιλάω είναι  η ιδιότητά μου ως προέδρου της Παναχαϊκής, της ιστορικότερης ομάδας της περιφέρειας. Της ομάδας, η οποία εξ αιτίας της ψυχρής επιλογής μιας εγκληματικής οργάνωσης, συνεχίζει και βολοδέρνει στον βόθρο της Γ' Εθνικής. Μόνο και μόνο γιατί προωθούνται ομάδες που θα αποτελέσουν τετράγωνα στο στοίχημα, αλλά και για να μην εισέλθω εγώ στο ΔΣ της Β' Εθνικής και της Superleague. Η Παναχαϊκή είναι το υγιέστερο, οργανωτικά και οικονομικά, δημιούργημα στο πλαίσιο του επαγγελματικού πρωταθλήματος... Δεν χρωστά πουθενά ούτε, δραχμή, δεν έχει ούτε μια προσφυγή ποδοσφαιριστή
Δυόμιση χρόνια τα λέω και δεν με ακούει κανείς. Θέλω να σας μιλήσω για ένα τρομερό κύκλωμα που καθορίζει ποιοι διαιτητές θα παίξουν σε όλα τα πρωταθλήματα και ποιες ομάδες θα ανέβουν από την Γ' στην Β' και από την Β στην Α Εθνική.  Μέχρι τώρα έκανα καταγγελίες για την Ηλιούπολη, γιατί ορίζονταν διαιτητές που μας κατακρεουργούσαν με προκλητικό τρόπο. Ετσι χάσαμε ενώ ήμασταν μπροστά μεοκτώ βαθμούς, χάσαμε την άνοδο για έναν βαθμό, την τελευταία αγωνιστική. Φέτος πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα ζητήσαμε να μην μας παίζουν Αθηναίοι διαιτητές. Πέντε λεπτά πριν τη συνέντευξη Τύπου, με ενημέρωσαν ότι την Κυριακή θα μας παίξει ο Αθηναίος Καλογερόπουλος. Είναι ένα μήνυμα. Το πήρα, αλλά πιστεύω ότι κάτι θα αλλάξει. Εκτός εάν δεν υπάρχει ΕΠΟ, υπουργείου Πολιτισμού και υφυπουργείο Αθλητισμού, ΓΓΑ, εκτός εάν δεν υπάρχει κυβέρνηση...
Τα στοιχεία που θα σας παραθέσω είναι δύο σελίδες. Είναι πιστή απομαγνητοφώνηση των δύο CD που έφτασαν στο γραφείο μου πριν 15 μέρες και που παρέδωσα το πρωί στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Αθηνών, κ. Ράικου που ανταποκρίθηκε αμέσως. Στη συνέχεια έδωσα κατάθεση δύο ωρών στον κύριο Κορρέ.
Θα σας διαβάσω αυτά που λέει ο Αχιλλέας Μπέος. Από αυτά προκύπτει πως ο Αχιλλέας Μπέος έκανε απόπειρα διαιτησίας στο διαιτητή Δαλούκα. Ότι πριν τον αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός προσπάθησε στην Ιταλία να πλησιάσει το διαιτητή. Διηγείται ο Αχιλλέας Μπέος ότι τον διαιτητή Δαλούκα πλησίασε ο κύριος Μαρινάκης, του πρόσφερε 200.000 ευρώ, δεν το έκανε, αλλά εδωσε το λόγο της τιμής του ότι θα τον πλησιάσει. Οι εκφράσεις είναι πεζοδρομιακές.
Το αμέσως επόμενο κομμάτι αφορά τι προηγήθηκε του αγώνα Αρης - Παναθηναϊκός, πως ο Μπέος είπε στον Δαλούκα ότι έχει τη δυνατότητα να τον βάλει να σφυρίξει, αλλά θέλει προηγουμένως να του υποσχεθεί ότι θα παίξει 52-48 υπέρ του Αρη. Διηγείται  τι έκανε στο ημίχρονο του αγώνα με το κινητό του τηλέφωνο.
Ξέχασα να πω ότι πριν από το ματς αυτό, και πριν φύγει ο Δαλούκας να πάει να σφυρίξει, ο Μπέος μπροστά στη γυναίκα του Δαλούκα, στον οποίο είχε υποσχεθεί χρήματα, τον απείλησε ευθέως, ότι αν δεν τηρήσει την υπόσχεσή του θα έρθουν Ρώσοι, Ρουμάνοι και Βούλγαροι. Το αμέσως επόμενο κομμάτι αφορά το τι είπε μετά το ματς και το κορυφαίο σημείο αφορά στο κύκλωμα του στοιχήματος, ότι είναι ανεξέλεγκτο, λέγοντας ότι ο κόσμος που προφανώς έχασε τα λεφτά του, δεν ξέρει πως θα αντιδράσει
Δεν είμαι υπηρέτης κανενός ξένου συμφέροντος. Είχα να δω τον κ. Πατέρα δέκα χρόνια. Έχω χάσει πολλά χρήματα από την ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο. Θεωρώ, όμω,ς ότι ήταν τύχη να μου ανατεθεί η υπεράσπιση του Δαλούκα, διότι αλλιώς δεν θα είχαν βρεθεί αυτές οι κασέτες στα χέρια μου. Κάποιος μου τις έστειλε για να μου ανοίξει τα μάτια. Αμέσως το μυαλό μου πήγε στον Πατέρα, ο οποίος γνώριζε τις απόψεις μου για το ποδόσφαιρο. Μόλις ήρθαν οι κασέτες, τις παρέλαβαν τρεις συνεργάτες μου, διέκοψα δικαστήριο, επικοινώνησα με το γραφείο του και πήγα στον Νίκο Πατέρα. Του είχα εξηγήσει τι έχω στα χέρια μου, και του είπα πως η άποψή μου είναι ότι μου τις κασέτες τις έστειλε αυτός. Του είπα να τις ακούσουμε μαζί, διότι εγώ μόνος μου δεν έχω το βάρος να το σηκώσω όλο αυτό. Τις ακούσαμε μαζί. Του ζήτησα ως πρώην πρόεδρος της Superleague να κάνει συνέντευξη Τύπου. Του είπα να αποκαλύψει ότι εγώ του έδωσα τις κασέτες. Δε μου έδωσε σαφή απάντηση. Η συμπεριφορά του με απογοήτευσε. Δεν έκανε τίποτα.
Πήγα στον κ. Πιλάβιο. Του διηγήθηκα τι ακριβώς έχω στα χέρια μου, χωρίς να αναφέρω τη συνάντηση με τον κ. Πατέρα. Του είπα ότι υπάρχει κι άλλη κασέτα για το ίδιο θέμα - το γνωρίζω από πρώην άνθρωπο του ποδοσφαίρου - την οποία, όμωε, δεν έχω στα χέρια μου. Κι εκεί δεν έγινε τίποτα. Είναι ήττα να μην κάνει τίποτα ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού ή της ΕΠΟ και να κάνει της Παναχαϊκής. Η Παναχαϊκή είναι η μοναδική ομάδα που δεν έχει χορηγό τον ΟΠΑΠ. Είμαστε περήφανοι.
Ακολουθεί η ανάγνωση των απομαγνητοφωνήσεων:
Σας διαβάζω, η φωνή είναι του Μπέου:
ΚΑΣΕΤΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ
 ''Το είπε, το παραδέχεται ο Δαλούκας. Μίλησε με αυτόν και τα είχε συμφωνήσει αυτά. Οχι του είπα. Εχεις βγει εκτεθειμένος. Οτιι αυτά τα έκανε κακώς πίσω από την πλάτη μου. Εγώ τότε ήμουν στην Ιταλία με την ομάδα μου.
Ακου να δεις, του λέω, έχω 2-3 ανθρώπους εδώ, μήπως βρούμε άκρη. Τον πήρα την Παρασκευή και μου είπε ότι είναι νέος διαιτητής και θέλει να κάνει καριέρα. Δεν πλησιάζεται. Τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω: Βαγγέλη,  ξέχασέ το. Ψάξου μόνος σου.
Την Τετάρτη με παίρνει τηλέφωνο τρελαμένος. Μου λέει θα σου πω. Αυτό με τον Δαλούκα. Του λέω Βαγγέλη από που και ως που; Εχω τρελαθεί και φταις κι εσύ.  Βαγγέλη του λέω γιατί έχω εγώ συμμετοχή; Σκέφτεσαι να μην σε έπαιρνα; Θα νόμιζες ότι πάμε να τα κάνουμε πλακάκια.
Τον παίρνω τον Δαλούκα και του λέω θέλω να σε δω. Τον βρίσκω στον Βόλο. Το μ...ο δε τα πήρε τα λεφτά. Για λόγους ηθικής. Του λέω τελειώσαμε. Του λέω τι μου είπε ο Βαγγέλης. Δεν θέλω καλημέρα. Ξέρω πως χειρίζονται τα πράγματα. Θα τον είχα προστατεύσει τότε με την εμπειρία μου. Εγώ ξέρεις τι θα έλεγα στον Βαγγέλη; Δως του τα 200 χιλιάρικα και πάμε μαζί...''.

ΚΑΣΕΤΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ
Κούγιας: Αυτά λέει η μία κασέτα. Για μένα η δεύτερη είναι η χυδαιότερη. Ακούστε το κύριο πετυχημένο:
«Του λέω, αντί να μπει ο Κάκος,  βάλτε τον  Δαλούκα που θα παίξει 52-48 Αρη. Τα σπόρια θα τα δώσει στον Αρη. Τον παίρνω τηλέφωνο εγώ και του λέω πρόσεξε. Σε παίρνω τηλέφωνο για ένα συγκεκριμένο πράγμα. Εάν μπεις εκεί θα βοηθήσεις; Πρόσεξε. Δεν θέλω να κάνεις έγκλημα, να βοηθήσεις. Θα βοηθήσεις; Μου λέει ό,τι μου πεις. Του λέω πρόσεχε, θα γίνει της πουτ....  και δε θέλω να είμαι εγώ στη μέση. Να μην εκτεθώ. Μου λέει προχώρα. Μου λέει για τα... Θα το κανονίσω αυτό αν πάνε όλα καλά.
Πάω στον Βόλο, πρόσεξε μπροστά στη γυναίκα του. Του λέω πρόσεξε καλά. Φεύγεις για τη Θεσσαλονίκη. Πρόσεξε καλά. Και πάει πάνω. Βλέπω το πέναλτι στην τηλεόραση. Τον παίρνω στο ημίχρονο. Το έχει κλειστό. Τον ξαναπαίρνω, το έχει ανοικτό, δεν απαντάει. Τον πήρα μετά το βράδυ. Τότε του είπα γαμ... Δαλούκα. Οτι είσαι μουν...ο! Αρα, λοιπόν, είσαι διπρόσωπος.

Όταν τον πήρα στην Πολωνία και του είπα πρόσεχε, θα βγεις να βοηθήσεις; Μη με εκθέσεις γιατί τότε  θα έρθουν Ρώσοι, Βούλγαροι, Ρουμάνοι και δεν θα μπορώ να τους ελέγξω.Τον ρώτησα αν θέλεις να παίξεις. Του είπα πρόσεχε, θα έρθει κόσμος που δεν μπορώ να ελέγξω και μην λες να βγω ή να μην βγω μπροστά».
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
«Κάνω έκκληση στον πρόεδρο της Δημοκρατίας που είναι Πατρινός. Να το πάρει προσωπικά. Το ποδόσφαιρο βρίσκεται πολλά χρόνια στα χέρια κακοποιών. Στα χέρια του Μπέου και του Τσακογιάννη. Αυτοί πουλάνε προστασία πολλά χρόνια. Από το 1996, από την πρώτη παράγκα.
Πουλάει προστασία, ο επιτυχημένος. Γιατί επιτυχημένος στην Ελλάδα πια είναι ο κακοποιός. Αυτός που δεν έχει δουλειά, που σκέφτεται τον εαυτό του. Όπως έγινε παλιά με τον Κόκκαλη και την παράγκα. Πουλάνε προστασία και μετά εκβιάζουν. Αυτό έχει πάθει και ο κ. Μαρινάκης. Θέλω να πιστεύω ότι δεν το έχει πάθει και ο κ. Πιλάβιος.
Το μήνυμα για μένα είναι ο διαιτητής στο Κόρινθος - Παναχαϊκή. Κανονικά σε πέντε λεπτά, πρέπει να μην υπάρχει ΚΕΔ που ορίζει τους διαιτητές που θέλει ο Μπέος. Εμένα ο ρόλος μου τελείωσε. Δεν θα ξαναμιλήσω γι' αυτό σε κανένα ΜΜΕ. Το λέω επειδή χθες έβγαλε ανακοίνωση ο Μπέος. Την ίδια είχε βγάλει ο Τσακογιάννης πέρυσι. Μόνο όσοι δεν θέλουν να καταλάβουν δεν κατάλαβαν.
Σήμερα, έπειτα από πολύ καιρό, εμφανίστηκε στο τηλέφωνο ο κ. Δαλούκας. Θα σας πω ότι στο διάστημα που φέρεται να απειλεί ο Μπέος τον Δαλούκα, ο Δαλούκας έχει κάνει αίτημα στην ασφάλεια Βόλου να τον προστατέψουν. Τώρα πήρατε απάντηση τι σήμαινε η φράση του Μαρινάκη «ο Δαλούκας είναι εχθρός της Ελλάδος» και του Μπέου «ο Δαλούκας είναι απατεώνας».
Δε δέχτηκα απειλές. Μέχρι τα ξημερώματα, σημαντικοί άνθρωποι του ποδοσφαίρου έκαναν τα πάντα να μην δώσω αυτή τη συνέντευξη. Αν ακούσεις τις κασέτα θα ανατριχιάσεις. Η κασέτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με έναν τρόπο. Να μηνύσει εμένα ο κ. Μπέος για να προσφέρω την κασέτα στο δικαστήριο για να ακουστεί. Αυτό, όμως, είναι έγγραφο και συνδυάζεται με άλλα στοιχεία στα δικαστήρια. Η Παναχαϊκή έχει ιστορία 120 ετών και το 2005 βρέθηκε διαλυμένη. Από σήμερα, η Παναχαϊκή έχει άλλη θέση στον ελληνικό αθλητισμό».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου