Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Προβλήματα στις πληρωμές των δήμων

Σοβαρά προβλήματα στην καταβολή της μισθοδοσίας των εργαζομένων στις δημοτικές επιχειρήσεις, αλλά και στην πληρωμή των πάσης φύσεως προμηθευτών παρατηρούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα στους δήμους της χώρας
 Oι μόνες πληρωμές που μπορεί σήμερα να κάνει ο δήμος είναι η καταβολή φόρων, ασφαλιστικών εισφορών και μισθοδοσίας των υπαλλήλων αορίστου χρόνου που υπάγονται αποκλειστικά στο δήμο και όχι στις δημοτικές του επιχειρήσεις.
Διάφορες εγκύκλιοι που έφτασαν τις τελευταίες ημέρες από το υπουργείο Οικονομικών αλλάζουν τον τρόπο καταβολής χρημάτων και έκδοσης ενταλμάτων από πλευράς δήμων. «Αυτό έχει ως συνέπεια η πάρεδρος του ελεγκτικού συνεδρίου, που ελέγχει τα οικονομικά των δήμων, να επιστρέφει τα όποια εντάλματα και να  ζητά την επανέκδοσή τους. Αυτό, όμως, δεν είναι εφικτό, τουλάχιστον πριν περάσει κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα προσαρμογής. Το πρόβλημα είναι τεράστιο σε όλη την Ελλάδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου