Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Σκάνδαλο στο ποδόσφαιρο
Δεν άκουσε, δεν είδε, δεν ξέρει τίποτα ο Μαρινάκης
Δεν άκουσε, δεν είδε, δεν ξέρει τίποτα ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Για την πολύκροτη υπόθεση των στημένων αγώνων, στην οποία όχι μόνο εμπλέκεται ο πρόεδρος του Ολυμπιακού αλλά ζητείται από την αντιεισαγγελέα κ.Πόπη Παπανδρέου και η ποινική του δίωξη για απλή συνέργεια σε εγκληματική οργάνωση τα μέλη της οποίας επιδιώκουν οικονομικό ή άλλο υλικό  όφελος και για απλή συνέργεια σε δωροδοκία για αλλοίωση αποτελέσματος αγώνα, τελεσθείσα κατ’ εξακολούθηση.
 “Η υπόθεση των στημένων αγώνων ούτε μας αφορά, ούτε μας αγγίζει. Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να τεκμηριώνει το οποιοδήποτε αδίκημα. Τα ίδια επικοινωνιακά κέντρα που ξεκίνησαν τον πόλεμο λάσπης το Φλεβάρη, συνεχίζουν και τώρα.” δήλωσε ο κ.Μαρινάκης στο περιθώριο της παρουσίασης του Λιούμπομιρ Φέισα.
Οι διάλογοι
Για καλύτερη ενημέρωση, ωστόσο, παραθέτει τους διαλόγους στους οποίους (σύμφωνα με το πόρισμα) εμπλέκεται ο πρόεδρος του Ολυμπιακού.
Μαρινάκης με Μπέο, 1-2-2011
Την 1-2-2011, σε συνομιλία που είχε ο Αχιλλέας Μπέος με τον Βαγγέλη MAPΙΝΑΚΗ, αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής:
«Α: Λοιπόν, το ένα είναι αυτό. Το άλλο του μίλησα για τον αυριανό μην επέμβεις κι αυτά δε θα γίνει τίποτα όλα καλά θα πάγε, και το τρίτο θέλω να μου κάνει μια χάρη τώρα δεν είναι και λίγες αυτές να πούμε μη βάζετε το Σιδηροπουλο πάνω... δεν είναι δυνατόν...
Β: Ποιο Σιδηροπουλο πάνω;
Α Το Σιβηρόπουλο την Κυριακή στο ΠΑΟΚ-Παναθηνααώς.
Β: Γιατί Σιδηροπουλο έβαλε;
Α Θέλει να βάλει και του είπα αν τον βάλεις θα δείρω τον (ακατάληπτο) και δε σας ξαναμιλάω κιόλας. Δεν μπορείς κύριε να τιμωρείς τον Παμπορίδη 4 βδομάδες, το Σπάθα 4 βδομάδες χι αυτό το μ... παν έκανε έγκλημα 2 βδομάδες. Σαν να λες σ'έχω γραμμένο Μπέο στα α... μου.
Β: Γιατί εμένα δε μ' έχει γραμμένο με το Σταθόπουλο που τον έβαλε σε 2 αγωνιστικές ο μ..,;
Α Ναι, αλλά εγώ τον το'πρόλαβα τώρα, τον λέω άστον έξω και βάλτον στο Ολυμπιακός-Ποναθηναϊκός την άλλη βδομάδα αφού έχεις πρόβλημα. Μες στο Καραϊσκάκη. Και μαυ λέει θα δω λέει φωνάζει ο Βαγγέλης. Του λέω θα πάρω εγω το Βαγγέλη άμα φωνάζει. Ειναι ντροπή σου λέω, βάλε το Γιάχο- όχι μου λέει το Γιάχο, Βάλε τον Παμπορίδη βάλε κάποιον άλλον αδερφάκι μου ταυ λέω στο Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ.
Β: Καλύτερα να βάλει τον Παμπορίδη ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός.
Α: Βέβαια, βέβαια είναι καλύτερα.
Β: Αυτό θα τον πω κι εγώ, αυτό θα τον πω.
Α: Και να σου κρατήσει το Σιδηροπουλο για την άλλη βδομάδα, για σένα. Και δες αυτό το θέμα με το κύπελλο τί προβλέπει ο ΚΑΠ. Β: Τώρα θα το κάνω».

Μπέος: "Βαγγέλη να προστατέψεις τον Καλόπουλο"
Ο Βαγγέλης ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ (Β) τηλεφωνεί στον Αχιλλέα ΜΠΕΟ (Α) από το κινητό τηλέφωνο του Θανάση ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ μετά το τέλος του ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός.
«Α: Έλα συγχαρητήρια.
Β: Έτσι, τέτοιο γ... θέλανε τα μ..., στο 92.
Α: Άκου να σου πω όμως.
Β: Ήτανε μια φορά τυχερός ο Ολυμπιακός.
Α: Συγχαρητήρια ρε παιδάκι μου λέμε, τελείωσε τώρα το πανηγύρι. Ακου τι θέλω να σου πω τώρα. Επειδή πήρα τα ένα μήνυμα έτσι; Πρέπει να τους προστατέψεις καμιά βδομάδα 10 μέρες.
Β: Έτσι, έτσι.
Α: Μ ακούς;
Β: Εντάξει.
Α: Οπωσδήποτε είναι αυτό.
Β: Τι εννοείς, ποιους απ'όλους;
Α: Τον Καλόπουλο και τον Τρύφωνα, [ενν. τον Δημήτρη ΚΑΛΟΠΟΥΛΟ, διαιτητή και τον Σπύρο ΤΡΥΦΩΝΑ, Β' βοηθό διαιτητή-παρατηρητή του αγώνα].
Β: Εντάξει.
Α: Μ ακούς; Σου μιλάει ο φίλος σου, υπάρχει πρόβλημα, με πήραν τηλέφωνο.
Μαρινάκης με Μπέο, 22-1-2011
.«Την 22-1-2011, λίγη ώρα πριν από την έναρξη του αγώνα «ΑΕΚ - Ολυμπιακός Βόλου», ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α), μιλώντας με το Γιάννη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ, πρόσωπο που αποτελεί επαφή και του Γιώργου ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗ, είναι σίγουρος για τη νίκη της ομάδας του απέναντι στην ΑΕΚ, αλλά και για άλλα αποτελέσματα αγώνων των ομάδων Κέρκυρας, Καβάλας, Εργοτέλη και Παναθηναϊκού στο ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ μιλούν μεταξύ τους και για στοιχήματα σε ελληνικές ομάδες στο «Ασιατικό».
Ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ, σχολιάζοντας πόσο κακή είναι η ομάδα της Κέρκυρας, αναφέρει χαρακτηριστικά «Τον Ηρακλή δεν μπόρεσε να κερδίσει που ήταν οι 7 παίκτες μιλημένοι», ενώ λίγο αργότερα τηλεφωνεί στον Βαγγέλη ΜΑΡΙΝΑΚΗ (Β), Πρόεδρο του Ολυμπιακού Πειραιώς, και αναφέρουν τα εξής:
«Β: Ελα το έφαγε το σύστημα στην Κέρκυρα.
Α: Τι;
Β: Αμα δεις ένα πέναλτι που δεν έδωσε στην Κέρκυρα.
Α: Το ξέρω μωρέ εμένα θα μου το πεις.
Β: Το είδα εγώ, έχω κάτσει και έχω δει το ματς, είναι το στήσιμο να έχεις υπόψη σου έτσι.
Α: Ναι.
Β: Να σου πω κάτι, σου ζητήσανε τα διαπιστευτήρια στους μπράβους που έχεις μαζί σου, να τους πεις ότι είναι τα ίδια διαπιστευτήρια που είχαν με τον Ολυμπιακό πες.
Α: Οχι ρε δεν ζητάω τίποτα. Θα τους γ..., δεν με αφήνουν να μπω μέσα στον παρατηρητή.
Β: Το έμαθα γι' αυτό σου λέω.
Α: Πάρε τον Πάτρικ και δεν ξεκινάω, ούτε πάω συνθέσεις, ούτε τίποτα. Αν δεν φύγουν και δεν ανοίξουν την πόρτα θα γίνει μέγα θέμα.
Β: Ο διαιτητής να μην ανοίξει την πόρτα;
Α: Δεν ανοίγουν την πόρτα. Απαγορεύεται αυτό το πράγμα.
Β: Του διαιτητή.
Α: Εχουν από έξω 4-5 μπράβους που τους έχω για τ' α... μου αλλά δεν λέει τίποτα και έχουν κλειδώσει την πόρτα και δεν μπαίνει κανείς μέσα. Εμείς καθόμαστε εδώ, ούτε δε ούτε τίποτα, δεν ξεκινάει το παιχνίδι.
Β: Ναι. Τον Πατρίκ γιατί δεν τον παίρνεις τηλέφωνο; Τώρα μίλαγα μαζί του (ενν. τον Πατρίκ ΚΟΜΝΗΝΟ, Γεν. Διευθυντή της ΕΠΟ).
Α: Ναι.
Β: Να του πω να σε πάρει;
Α: Πες του να με πάρει γιατί θα γίνει της π....
Β: Εντάξει».
Μετά από λίγη ώρα, τα δύο ως άνω πρόσωπα ξαναεπικοινωνούν:
«Β: Δεν απαντάει, τον έχω πάρει δύο φορές.
Α: Επίτηδες.
Β: Πριν 5 λεπτά μίλησα μαζί του, παρ' τον κι εσύ από το κινητό σου.
Α: Ηρθε τώρα εδώ ο συντονιστής, του λέω δεν ξεκινάει το παιχνίδι, έχουν κλειδώσει τις πόρτες και δεν με αφήνουν να μπω μέσα να πάρω δελτία.
Β: Καλά πώς έχουν πέντε μπράβους;
Α: 10 έχουν όχι 5. Τρέμουν μην τους γ... εδώ μέσα.
Β: Τα ίδια δηλαδή όπως σε εμένα έτσι;
Α: Ναι».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου