Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Συμβαίνουν….
Κυριακή κοντό -γιορτή λέει μια παροιμία και πάει γάντι στην αυριανή ημέρα που είναι προγραμματισμένη η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στον Δήμο Χαλκηδόνος, πολλοί περιμένουν αύριο να ξεκαθαρίσουν πολλά πράγματα και να φανούν οι συμμαχίες μέσα στο δημοτικό συμβούλιο μετά το σπάσιμο της συμφωνίας – συνεργασίας  Δαϊκούδη – Μπίκου, θα δούμε αν θα επαληθευτούν.
Σε όσα θέματα στο δημοτικό συμβούλιο ήταν εισηγητής  ο πρώην αντιδήμαρχος μιας και αφορούσαν θέματα της αντιδημαρχίας του, ανέλαβε εισηγητής ο Δήμαρχος.
 Αν με αυτό θέλει να υπονοήσει κάτι , δηλαδή ότι θα αναλάβει ο ίδιος και την τεχνική υπηρεσία του δήμου, ή θα την μεταφέρει από τον Άγιο  Αθανάσιο στα Κουφάλια όπως προσπαθεί να κάνει μέχρι σήμερα με τις περισσότερες υπηρεσίες, τότε πολύ στραβά ξεκινάει και θα μας βρει μπροστά του και όχι μόνο εμάς.
Με ποιόν πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας ο πρώην πλέον αντιδήμαρχος Γιάννης Μπίκος έφτασε πολύ κοντά στο να έρθουν στα χέρια  μετά από πολύ έντονο φραστικό επεισόδιο παρουσία και υπαλλήλων του δήμου; Και αυτό γιατί ο πρώην αντιδήμαρχος θεώρησε ότι ο πρόεδρος τον διέβαλε στον Δήμαρχο κατά το κοινώς λεγόμενο τον κάρφωνε, (μιας και προεκλογικά ο πρόεδρος αυτός ήταν επιλογή του δημάρχου ενώ ο αντιδήμαρχος είχε άλλον επιλέξει), μεγαλοποιώντας πολλές φορές πράγματα που γινότανε και λέγονταν από τον αντιδήμαρχο ώστε να δείξει ότι ο αντιδήμαρχος δεν υπολογίζει τον δήμαρχο και ενεργεί αυτόνομα.
Ο ίδιος πρόεδρος είναι αυτός που γυρίζει δεξιά και αριστερά τώρα που τα έχουν σπάσει δήμαρχος και αντιδήμαρχος λέγοντας ότι τον καθάρισα!!!!! (εννοεί τον αντιδήμαρχο).
Κυκλοφορεί ότι ο πρώην αντιδήμαρχος απειλεί τον δήμαρχο ότι έχοντας στα χέρια του το συμφωνητικό που έχουν υπογράψει προεκλογικά μαζί θα φτάσει μέχρι και το να ζητήσει την ακύρωση των εκλογών, (αν αυτό μπορεί να γίνει), για να δει ο Δήμαρχος,  ότι μόνος του δεν μπορεί ούτε ψηφοδέλτιο να κάνει.
Αυτό που σίγουρα μπορεί να γίνει είναι η τιμωρία και των δύο από τον Γενικό Γραμματέα Μακεδονίας – Θράκης για όλα αυτά που έχουν γίνει προεκλογικά και που σιγά σιγά αρχίζουν να βγαίνουν στην δημοσιότητα.

8 σχόλια:

  1. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα, αλλά μετακομίζω στη Σκοτία με τον σύζυγό μου, θέλω να μοιραστώ αυτά τα καλά νέα για τη ζωή μου με όλους και με όσους χρειάζονται βοήθεια στον γάμο / σχέση. Υποβλήθηκα για έξι χρόνια, ο σύζυγός μου με άφησε και συνέχισε να έχει άλλη γυναίκα μόνο και μόνο επειδή η οικογένειά του δεν με αγάπησε και επειδή δεν μπορούσα να του δώσω ένα μωρό, φώναξα για επτά χρόνια επειδή ο σύζυγός μου με χώρισε. Ψάξαμε για το ξόρκι που σύννεφο με βοήθησε να ξαναγυρίσω τον σύζυγό μου αγάπη πίσω όταν έχω περάσει σε απευθείας σύνδεση γνώρισα τόσους πολλούς μάγους, όλοι έθεσαν χρήματα χωρίς να με βοηθήσουν, αλλά στις 16 Αυγούστου 2019, είδα μια ηλεκτρονική συνεισφορά ενός καλού μάγου Ονοματεπώνυμο Drigbinovia. Αποφάσισα να έρθω σε επαφή μαζί του όταν έρχομαι σε επαφή μαζί του, μου είπε ότι το πρόβλημά μου είχε λυθεί επειδή ήρθα σε επαφή μαζί του, του είπα όλο το πρόβλημά μου και έκανε μια υπόσχεση ότι θα με βοηθήσει να επιστρέψω τον άντρα μου πίσω. Ο Drigbinovia με διδάσκει και μου έδειξε τι να κάνω, ακολουθώ όλες τις οδηγίες και κάνω αυτό που μου ζήτησε να κάνω μετά από τρεις μέρες μου είπε ότι ο σύζυγός μου θα με καλέσει πριν κοιμηθώ εκείνη την ημέρα και να ζητήσω συγγνώμη. Μόλις μου είπε τα πάντα, ο σύζυγός μου με τηλεφώνησε και μου ζήτησε να τον πάρω πίσω μετά από έξι χρόνια διαζυγίου. σήμερα μοιράζομαι αυτό το μήνυμα γιατί θέλω να μάθει ο κόσμος και είναι καλή δουλειά και είμαι επίσης πολύ χαρούμενος που είμαι έγκυος και για όσους από εσάς που χρειάζεστε βοήθεια, προβλήματα με την εργασία ή την προώθηση επικοινωνήστε με την Drigbinovia σήμερα και λύστε το πρόβλημά σας εδώ είναι e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com ή whatsapp τον Ι +2348144480768 Σας υπόσχομαι ότι το πρόβλημά σας θα λυθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή είναι η μαρτυρία μου για την καλή δουλειά του Αρχηγού Eli Dodoru που με βοηθά .... Είμαι η Ann Earnis από τη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. με τη βοήθεια αυτού του ξόρκι, ο σύζυγός μου που με άφησε τα τελευταία 3 χρόνια επέστρεψε, τελικά συνάντησα αυτόν τον άνδρα σε μια ιστοσελίδα ιστολογίου από έναν από έναν πελάτη για βοήθεια, του εξήγησα τα πάντα και μου είπε για ένα ξόρκι ξόρκι για το οποίο ήξερε και μου έδωσε το whatsapp του για να γράψω στον ξόρκι για να του πει τα προβλήματά μου. Σε μόλις 2 εβδομάδες, ο σύζυγός μου επέστρεψε σε μένα. Θέλω απλώς να σας ευχαριστήσω σε αυτόν τον αληθινό και ειλικρινή ορθογράφο, κύριε όλα όσα μου είπατε ότι έχουν γίνει και σας ευχαριστώ κύριε. Παρακαλώ, θέλω να πω σε όλους όσους αναζητούν οποιαδήποτε λύση στο πρόβλημά τους, να συμβουλεύονται ευγενικά αυτόν τον ξόρκι, είναι αληθινός, είναι ισχυρός και ό, τι λέει ο ορθοστάτης είναι αυτό που θα συμβεί, γιατί όλα όσα μου είπε ο ορθοστάτης ήρθε να περάσω. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο: whatsapp +2349015088017

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή είναι η μαρτυρία μου για την καλή δουλειά του Αρχηγού Eli Dodoru που με βοηθά .... Είμαι η Ann Earnis από τη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. με τη βοήθεια αυτού του ξόρκι, ο σύζυγός μου που με άφησε τα τελευταία 3 χρόνια επέστρεψε, τελικά συνάντησα αυτόν τον άνδρα σε μια ιστοσελίδα ιστολογίου από έναν από έναν πελάτη για βοήθεια, του εξήγησα τα πάντα και μου είπε για ένα ξόρκι ξόρκι για το οποίο ήξερε και μου έδωσε το whatsapp του για να γράψω στον ξόρκι για να του πει τα προβλήματά μου. Σε μόλις 2 εβδομάδες, ο σύζυγός μου επέστρεψε σε μένα. Θέλω απλώς να σας ευχαριστήσω σε αυτόν τον αληθινό και ειλικρινή ορθογράφο, κύριε όλα όσα μου είπατε ότι έχουν γίνει και σας ευχαριστώ κύριε. Παρακαλώ, θέλω να πω σε όλους όσους αναζητούν οποιαδήποτε λύση στο πρόβλημά τους, να συμβουλεύονται ευγενικά αυτόν τον ξόρκι, είναι αληθινός, είναι ισχυρός και ό, τι λέει ο ορθοστάτης είναι αυτό που θα συμβεί, γιατί όλα όσα μου είπε ο ορθοστάτης ήρθε να περάσω. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του στο: whatsapp +2349015088017

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΥΣΗ Ο Δρ AJAYI ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΣΤΕΡ ΣΤΟ Viber ή WhatsApp: +2347084887094 ή Email: drajayi1990@gmail.com

    Ο σύζυγός μου σχεδίαζε να με χωρίσει λέγοντας ότι ήταν κουρασμένος από την ένωση μας, έκπληκτος γιατί αυτό έγινε ξαφνικά και το ένστικτό μου μου είπε ότι κάτι πήγε στραβά, αργότερα ανακαλύπτω ότι ο σύζυγός μου έχει μια γυναίκα έξω, τον ρώτησα για αυτό , εξοργίστηκε πολύ και είπε ότι γι 'αυτό θέλει να χωρίσουμε, έφυγε από το σπίτι για 6 μήνες όταν είδα την επαφή του Δρ Ajayi του ξόρκι που μια γυναίκα εξήγησε ποιος ήταν σε θέση να μείνει έγκυος και να αποκτήσει ένα δικό της παιδί ένα φυτικό φάρμακο μετά από 9 χρόνια γάμου, πήρα την επαφή του και του εξήγησα την κατάστασή μου με τον άντρα μου, μου είπε ότι ο σύζυγός μου έχει χειραγωγηθεί από σκοτεινή δύναμη, μου είπε μερικά πράγματα να κάνω και να κάνω ένα ξόρκι για μένα, μετά από επτά μέρες από το ξόρκι ο σύζυγός μου επέστρεψε στο σπίτι και έσκισε το χαρτί διαζυγίου, ζούμε ευτυχισμένοι τώρα όλα χάρη στον Δρ Ajayi. Μην ντρέπεστε για τα προβλήματά σας, ζητήστε βοήθεια και λύστε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΓΑΜΟΣ ΣΑΣ
    Γεια σας φίλοι μου στο Διαδίκτυο Θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να ευχαριστήσω τον DR WALE επειδή επέστρεψε τον πρώην σύζυγό μου. ο σύζυγός μου με άφησε για την πρώην φίλη του που είχε πριν με παντρευτεί, είναι μια δύσκολη κατάσταση για μένα, τηλεφώνησα και τον παρακάλεσα να επιστρέψει, αρνήθηκε ότι είπε ότι δεν με αγαπάει πια. Δοκίμασα κάθε δυνατό τρόπο για να τον πάρω πίσω ήταν όλα μάταια το είπα στον φίλο μου και μου έδωσε τον αριθμό DR WALE WhatsApp και του WhatsApp και του είπε το πρόβλημά μου και μου είπε τι να κάνω και το έκανα και έριξε ένα ξόρκι αγάπης που έφερε πίσω τον άντρα μου μέσα σε πέντε. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να επιστρέψετε μαζί με τον πρώην σας, επικοινωνήστε με την DR WALE στο
    WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή Email:
    drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η διάλυση είναι επώδυνη, μερικές φορές προσποιούμαστε ότι είμαστε καλά αλλά δεν είμαστε, αγωνιζόμαστε για να πάρουμε αυτό που αγαπάμε πίσω αγωνίζεται επίσης για να πάρει πίσω τη χαρά και την ευτυχία μας. Αφού ο φίλος μου ενός έτους χώρισε μαζί μου, δεν μπορούσα να μιλήσω σχεδόν χωρίς να κλάψω. Ένιωσα τυφλή και δεν ήξερα τι να κάνω. Δεν ήξερα αν μπορούσα να τον πάρω πίσω και το άγχος ήταν αφόρητο. Κοίταξα στο Διαδίκτυο και αφού διάβασα αμέτρητα άρθρα και ιστότοπους σχετικά με ξόρκια, συνάντησα το DR WALE WhatsApp / Viber +2347054019402. Ήθελα να επιστρέψουμε τη σχέση μας και ο DR WALE με εγγυήθηκε ότι ο φίλος μου θα επιστρέψει σε μένα. Ακολούθησα λοιπόν τις οδηγίες και τα σχέδια που έθεσε ο DR WALE για μένα και μέσα σε λίγες μέρες, ήμασταν ξανά μαζί και έτσι ερωτευτήκαμε! Ξέρω ότι δεν συμβαίνει πάντα τόσο γρήγορα, αλλά ο DR WALE είπε ότι τα ξόρκια είναι αποτελεσματικά και το έκανε! Είμαι τόσο ευγνώμων και μπορώ να πω τολμηρά ότι αν έχετε διαλυθεί και θέλετε να επαναφέρετε αυτό το άτομο, επικοινωνήστε μαζί του γιατί ο DR WALE είναι ένας ΘΕΟΣ στη Γη και ειδικεύεται επίσης σε ξόρκια για να μείνετε έγκυος για ο σύντροφός σας, για να θεραπευτεί από ασθένειες ή ασθένειες, για να κερδίσει λαχείο κ.λπ. Δεν θα ξεχάσω ποτέ πώς με βοήθησε. Στείλτε το τώρα μέσω email μέσω: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω να πω ευχαριστώ στον DR WALE για το καλό που έκανε για μένα, αν και δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι το καλύτερο φόρουμ για να δείξω τη χαρά και την ευτυχία μου για όσα έκανε για μένα, αλλά δεν μπορώ να κρύψω την ευτυχία και Χαρά μου, έτσι πρέπει να τη μοιραστώ με τους ανθρώπους, ο γάμος μου κατέρρευσε πριν από περίπου χρόνια και προσπάθησα ό,τι μπορούσα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Είδα μια ανάρτηση και μια μαρτυρία σχετικά με τα καλά πράγματα που έκανε ο DR WALE και αποφάσισα να το δοκιμάσω. αν και είναι πάντα πολυάσχολος άντρας, αλλά όταν απάντησε στο WhatsApp μου, μου έδωσε εβδομάδες για να αποκατασταθεί ο γάμος μου, όπως είπε ο γάμος μου αποκαταστάθηκε από τότε είμαι ευτυχισμένος και ζω ευτυχισμένος, είμαι τόσο ευγνώμων DR WALE . μπορείτε πάντα να WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΠΙΣΤΡΕΨΑ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ DR DAWN
    Ήρθα σε επαφή με τον DR DAWN μέσω μιας γραπτής μαρτυρίας για αυτόν και επίσης βρήκα πολλές μαρτυρίες για το πώς βοηθά τους άλλους στη ζωή τους. Η επιστροφή με έναν πρώην είναι ένα από τα πιο οικεία συναισθήματα που πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να βιώσουν, ειδικά επειδή αυτές οι αναμνήσεις με τον πρώην μας θολώνουν πάντα το μυαλό μας όταν κάποιος άλλος κάνει μερικά από αυτά που συνήθιζε να κάνει ο πρώην μας. Είμαι μόνος γονιός σχεδόν 6 χρόνια και παρόλο που ο πρώην σύζυγός μου ήταν μακριά από τα παιδιά μου, εξακολουθώ να εύχομαι να επιστρέψει κοντά μου μια μέρα. Αυτό το ξόρκι που γνώρισα, γνωστό ως DR DAWN με βοήθησε με τις επιθυμίες μου και είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι επέστρεψα με τον πρώην σύζυγό μου. Το αποτέλεσμα φάνηκε μετά από 48 ώρες, όταν με διαβεβαίωσε, και η αγάπη και η σύνδεση που μοιραστήκαμε αποκαταστάθηκαν εκπληκτικά. Εάν θέλετε να επιστρέψετε με επιτυχία με τον πρώην σας,
    *Αν θέλετε να συλλάβετε.
    *Αν χρειάζεται να εκπληρώσεις την επιθυμία σου.
    επικοινωνήστε με αυτόν τον μεγάλο γιατρό αγάπης στο WhatsApp: +2349046229159
    Email ( dawacuna314@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή