Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

28η Οκτωβρίου 1940
  Το βροντερό "ΟΧΙ" των Ελλήνων
 
«Αι Ιταλικαί δυνάμεις προσβάλλουσιν από τις 05:30 ώρας της σήμερον τα ημήτερα τμήματα προκαλύψεως της Ελληνοαλβανικής Μεθορίου. Αι ημέτεραι δυνάμεις αμύνονται του Πατρίου Εδάφους».
Οι παραπάνω σειρές που αναγνώσατε συντελούν το πρώτο πολεμικό διάγγελμα που μεταδόθηκε και χαράχτηκε βαθειά στην καρδιά του ελληνισμού. Όσες φορές και αν ηχήσει γεννά συναισθήματα σε όσους είναι ή αισθάνονται Έλληνες.
Ας θυμηθούμε πως ξεκίνησαν όλα. Το ημερολόγιο δείχνει 28 Οκτωβρίου και το ρολόι στον τοίχο του σπιτιού του πρωθυπουργού-δικτάτορα Ιωάννη Μεταξά δείχνει 03:00 τα ξημερώματα. Τότε ο Ιταλός πρέσβης στην Ελλάδα, ονόματι Γκράτσι, μεταφέρει τελεσίγραφο του Μουσολίνι που ζητούσε από τον Έλληνα πρωθυπουργό να επιτρέψει στα ιταλικά στρατεύματα περάσουν και να εγκατασταθούν ελεύθερα στην Ελλάδα.
Ο Μεταξάς με την γαλλική φράση « Alors , c'est la guerre », που σημαίνει « Πόλεμος λοιπόν» στέλνει ηχηρό μήνυμα στον «Ντούτσε» πως δεν θα παραδοθεί.

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα φίλοι, θέλω να συστήσω έναν άνδρα που είναι πλούσιος ευλογημένος από τους προγόνους του με τη δύναμη να επιλύει τη διαμάχη σε μια σχέση και άλλα προβλήματα της ζωής, του συστήθηκα από έναν στενό φίλο που επίσης επωφελήθηκε από την υπηρεσία του, με τη βοήθεια του Ο Δρ Ajayi, ο φίλος μου μου είπε ότι έγινε επιτυχημένος επιχειρηματίας, είχα προβλήματα στο γάμο μου και ήθελα τη γυναίκα μου να επιστρέψει στο σπίτι, γιατί μου λείπει πολύ μετά από 3 μήνες χωρισμού, γι 'αυτό χρησιμοποίησα τη βοήθεια του Δρ Ajayi και ειλικρινά ο Δρ Ajayi με εξέπληξε με υπέροχη δουλειά, γιατί καθώς το γράφω αυτό, η γυναίκα μου είναι πίσω στο σπίτι και έχουμε μια υπέροχη ερωτική ζωή, μπορείτε επίσης να ζητήσετε τη βοήθεια του Δρ Ajayi επικοινωνώντας μαζί του στο Viber / Whatsapp: +2347084887094 ή Email: drajayi1990@gmail.com και είμαι βέβαιος ότι θα σας βοηθήσει στη σχέση ή στο γάμο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή