Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012


Εντός, εκτός και επί τα αυτά



Δημοσιεύουμε τον διάλογο που είχε ο Δήμαρχος στην συνέντευξη που έδωσε,  σχετικά με το αν θα τηρήσει την συμφωνία με τον Γιάννη Μπίκο.

Χ. Θεοδοσιαδης  :  Με τον κ. Μπίκο θα τηρήσετε την συμφωνία που έχετε κάνει ; δηλαδή  κ. Δήμαρχε 31 Οκτωβρίου θα παραδώσετε την Δημαρχία στον κ. Μπίκο ;

Π. Δαϊκούδης  :  Αυτά που εγώ υποσχέθηκα θα τα τηρήσω γιατί έτσι έχω μάθει να  λειτουργώ στην ζωή μου, από εκεί και πέρα πιστεύω ακράδαντα,  πιστεύω ακράδαντα (δις) , ότι και ο κ. Μπικος θα τηρήσει την υπόσχεση του η όποια ήταν  η επόμενη νέα  κάθοδος στις επόμενες  εκλογές αλλά με μπροστάρη έμενα γιατί πιστεύω ότι ο κόσμος θα εκτιμήσει και την διαδρομή μας αυτήν αλλά και όλα τα έργα που θέλουμε να κάνουμε.

Χ. Θεοδοσιαδης  : Εγώ κατάλαβα ότι από 1 Νοεμβρίου θα έχουμε δήμαρχο τον κ. Μπικο.

Σ. Τσακίρης : Δεν το είπε  επισήμως, είπε  ότι θα τηρήσει την συμφωνία.

Π. Δαϊκούδης  : Ξαναλέω και πάλι δεν θέλω να το προσπεράσω,  εγώ είπα ότι θα τηρήσω την υπόσχεση μου και πιστεύω και ο κ. Μπίκος το ίδιο.

Χ. Θεοδοσιαδης  : Αν δεν παραιτηθείτε  όμως…

Π. Δαϊκούδης  : Αυτή την κουβέντα να την κάνουμε αν κάτι πάει στραβά,  αλλά δεν νομίζω να πάει κάτι στραβά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου