Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Ανοικτή επιστολή προς τους Νέους.










Του Απόστολου Στεργιάδη

Φίλε μου, απευθύνομαι σε σένα που σπουδάζεις, σε σένα που είσαι άνεργος, εικοσιπεντάχρονος απογοητευμένος από το ατέλειωτο "ψάξε", αλλά και σε σένα που εργάζεσαι με μισθό λίγο πάνω ή λίγο κάτω από 500€, εσένα που με κοιτάς θυμωμένα όταν σου λέω διεκδικώ μια θέση στο Δημοτικό Συμβούλιο. Εσένα που κοιτάς από μια γωνία με τα χέρια σφιχτά και με ματιά διαπεραστική.

   Φίλε μου, πριν 15-20 χρόνια ήμουν και εγώ στην ηλικία σου, πέρασα και εγώ από το "λούκι" της αναζήτησης εργασίας, γιατί ΔΕΝ υπέκυψα ποτέ στο κομματικό - πελατειακό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Ένα αρρωστημένο σύστημα κομματικών γραφείων που όποιος το προσκυνούσε βολευόταν σε "θεσούλα", περιστασιακά ή μόνιμα.

   Φίλε μου, αν φτάσαμε σε αυτή τη δεινή οικονομική κατάσταση ΔΕΝ οφείλεται ΜΟΝΟ στις κυβερνήσεις που μας κυβέρνησαν, αλλά και στους ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ που υπηρέτησαν αυτό το κομματικό - πελατειακό κράτος.
   Δεν κατάφεραν οι Δήμαρχοι (δεν ήταν προτεραιότητα τους) να φτιάξουν "σανίδα σωτηρίας" για τους Δημότες τους. Διαχειριστήκαν πολλά εκατομμύρια ευρώ  χωρίς να δημιουργήσουν αναπτυξιακή προοπτική στο Δήμο τους.

   Φίλε μου, πολλοί από σας δέχεστε τις τελευταίες μέρες των εκλογών επιθέσεις από πολιτικάντηδες άλλης εποχής, προτάσεις για θεσούλες 2μηνα ή 8μηνα της ντροπής με σκοπό της αρπαγή της ψήφου και συνείδησης σου. Γύρνα την πλάτη σε όλους αυτούς που παίζουν με τον πόνο σου χωρίς να μπορούν να σου λύσουν προβλήματα. Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ τους, τους οδηγεί σε συμπεριφορές τοπικού ΟΑΕΔ με απώτερο σκοπό την εκμετάλλευση της ψήφου σου για προσωπικό όφελος.
   Φίλε μου, η ΑΛΛΑΓΗ είναι επιβεβλημένη, προϋπόθεση για αυτό, ιδίως για έναν λαό συναισθηματικό, είναι να μην παρασύρεται από εύκολες και ψεύτικες υποσχέσεις.

   Αν κοιτάξεις κατάματα τους Ενεργούς Δημότες Χαλκηδόνος θα δεις ανθρώπους Δημιουργικούς, Σύγχρονους, Πρωτοποριακούς, Μακριά από κομματικές αντιλήψεις μιας Ελλάδας που ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ !!!

   Φίλε μου, δώσε μας την ευκαιρία να αποδείξουμε πως οι όποιες κοινωνικές, επαγγελματικές ή συλλογικές επιτυχίες μας έως σήμερα θα τις εφαρμόσουμε και στο Δήμο μας.


   Κλείνω με ένα απόσπασμα από ποίημα του Καβάφη "Το πρώτο σκαλί" το έγραψε το 1899 σε ηλικία 36 ετών:

Εις το σκαλί για να πατήσεις τούτο
πρέπει με το δικαίωμα σου να 'σαι
πολίτης εις των ιδεών την πόλι.

Λέει δηλαδή ο Δάσκαλος , ότι οι δημιουργικοί άνθρωποι, οι έστω και λίγο δημιουργικοί άνθρωποι, είναι Πολίτες των Ιδεών.

Στην αγορά της βρίσκεις Νομοθέτας
που δεν γελά κανένας τυχοδιώκτης


Λέει ακόμα πως Πολιτικοί υπάρχουν πολλοί , αλλά αυτοί που δεν ξεγελιούνται από λαμόγια είναι οι Πολίτες της Πόλης των Ιδεών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου